środa, 15 kwietnia 2015

w ruchu

Nie lubię porównywania się do bohaterek literackich, egzaltowane to i głupie. Ach, taka ze mnie Bridget Jones, bo mi rajstopy na tyłku pękły. Ach, taka ze mnie Pippi Langstrump, mam piegi i lubię dziwaczne żarty. Nie przeżywam więc wielkiego dreszczu - oprócz może takiego z niesmaku - gdy ktoś porównuje siebie do Holly Golightly ze "Śniadania u Tiffany'ego" i opowiada, jak to powinien/powinna przykleić sobie na drzwiach napis w podróży.

Cóż, ja tam jestem w podróży non stop, to najnaturalniejszy ze stanów. Nie przeraża mnie, że mam ciuchy, książki i utensylia w trzech domach, i czasem zastanawiam się gdzie są majtki w folkowe kwiaty i spódnica do kolan. Tracę czasem pół godziny na szukanie czegoś, żeby się w końcu zorientować, że mam to gdzie indziej. Od połowy marca byłam w "swoim" łódzkim mieszkaniu z tydzień, i to na raty.




Gotuję po polsku, po indyjsku, po swojemu.


Manna z borówkami i kokosem.


Kotlety z groszku i kapusty kiszonej, soczewica w sabji masali, jaglanka.


Weganizm po polsku - seler panierowany, ziemniaki z wody, buraki zasmażane (ze słoika).




8 komentarzy:

  1. serio istnieją ludzie, którzy porównują się do bohaterów literackich? to takie pretensjonalne :D

    chociaż jakby na to nie patrzeć mam w sobie wewnętrzną filifionkę, nie ma się czym chwalić :P

    zdjęcie w gruzach jak z walking dead.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie, wręcz przeciwnie. To ponad 600km od Gdańska.

      Usuń
    2. Nie wiem czemu skojarzyło mi się z Nowym Portem.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą (tę? nigdy nie wiem czy robię błąd w tym miejscu czy nie) Twoją brzydką Polskę. Bez ugładzeń i marmurów. Pozdro z Trójmiasta

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowałaś mnie na kolejny obiad!

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...