sobota, 28 czerwca 2014

najkrótszy w życiu czerwiec

W ogóle nie zauważyłam czerwca, oprócz faktu, że było trochę za zimno.

Subiektywny przegląd miesiąca poniżej.

Tym razem swapowa niespodzianka sprawiła, że uwierzyłam w dziwne skręty losu. Po przerwie zapisałam się na wymianę, gdzie są tysiące ludzi z całego świata...i wylosowałam dobrą koleżankę z Krakowa.
Hummus w trzech smakach to jeden z elementów paczki, która przebiła stanowczo moje oczekiwania.

Większość paczki. W białych torbach najlepsze - orzechy, żelki, pistacje, krówki, draże z białej czekolady. Magda dołączyła też po kawałku kilku pysznych ciast, które wraz z mężem piecze w swojej cukierni Zielony Talerz.

Grodzisk Mazowiecki, który jednak nie załapie się na oddzielny wpis.

Spacer po Moście Gdańskim.

Mariensztat, wprawne oko mnie dojrzy.


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam hummus, a ten ma bardzo ciekawe smaki. Gdzie można się na taka wymianę zapisać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupujesz swoje prozwierzęce koszulki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio skusiłam się na klasyczny humusamamamusi..uwielbiam tę ekipę, ale szczerze powiem, że humus był słaby. Bardzo gorzki :( Mam nadzieję, ze po prostu trafiłam na felerną partię.
    A co jest w buteleczce? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wino bezalkoholowe.
      A najlepszy był hummus ze szczawiem :)

      Usuń
  4. Hummus Amamusi? Mój ukochany! Specjalnie po niego zaczęłam jeździć do Krk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda, bawisz się w projekt fotograficzny a'la "Follow me"? Wszystkie zdjęcia w poście tyłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość paczki, zazdraszczam, zwłaszcza ciast Zielonego Talerza :)

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...