czwartek, 23 stycznia 2014

wegańska wymiana z Rotterdamem

Szósty raz brałam udział w Vegan Swapie, zrobiłam sobie przerwę tylko na grudzień, wiadomo - święta, prezenty, Berlin.

Mam chyba szczęście do tych wymian, bo moje "pary" zawsze okazują się sympatyczne i na poziomie, a zawartość paczek robi wrażenie.

Link do artykułu Mani o idei wymiany - http://www.otwarteklatki.pl/serek-ze-stanow-batoniki-ze-szwecji-cukierki-z-czech-slow-kilka-o-weganskich-wymiankach/#.UuDIKEndjZs

Mariz, moja para ze stycznia, wzięła bardzo poważnie pod uwagę to, co o sobie napisałam, i wysłała mi rzeczy, na których najbardziej mi zależało i za którymi przepadam - m.in. sery, fake meat i dwa słoje kremu ciasteczkowego.


A to paczka urodzinowa - niezwiązana ze swapem - od Kasi, mojej ulubionej czytelniczki. Kasia mieszkała przez jakiś czas w Kalifornii, skąd regularnie coś mi przysyłała. Teraz przeprowadziła się do Berlina, i oto przesyłka stamtąd - pyszne słodycze, zwłaszcza czekolada "zimowa" z imbirem, cynamonem i goździkami.
Mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję się odwdzięczyć.

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa co mi Niemka wyśle, bo do dwóch poprzednich paczek z tego kraju mam zastrzeżenia. Moje prośby poprostu były przemilczane i dostawałam to co im się podobało, a co ja niekoniecznie mogę jeść :/ Ale na boku, też wymieniłam się z czytelniczką i wyszło wspaniale! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się ten krem ciasteczkowy (choć niezdrowy jak cholera)! Ostrzegam przed tartym Wilmersburgerem. Plasterkowane są pyszne, ale tarty dla mnie nie do przełknięcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sera nie do przełknięcia ;)
      Zje się z makaronem, albo na grzankach.

      Usuń
  3. ten krem jest dostępny u nas http://allegro.pl/ks-krem-ciasteczkowy-do-pieczywa-400g-nowosc-i3853228117.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Speculoos <3 same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna paczka :) Ja na razie mam przerwe ze swapem, bo koszty wysylki troche przerosly moje oczekiwania. Dwa na trzy swapy byly bardzo 'egzotyczne' czyli Argentyna i Australia i poczta po prostu zaszalala z cena ;) Moze jak sie troche odkuje po leczeniu krolika to zapisze sie raz jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczka super, sama idea wymianek też:) A ja muszę polecić pastę z bakłażana i borowików (z lidra) którą dziś odkryłam pyyyycha! W tej chwili na kanapce ale już wiem że z makaronem też będzie dobre... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam piszingera z kremem ciastowym i muszę przyznać, że chyba nie jadłam w życiu nic tak dobrego. Chyba pizza popijana chianti w Florencji spada na 2 miejsce! :D

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...