poniedziałek, 22 kwietnia 2013

bez słowa 5


20 komentarzy:

  1. Nie rozumiem skąd Twoje przekonanie, że Twój uśmiech jest niefajny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stąd, że to nie jest mój prawdziwy uśmiech :) to uśmiech fotograficzny, a prawdziwy mam zupełnie inny. ale chcieliście uśmiech - dałam "wyjściowy";)

      Usuń
    2. Wyjściowy czy nie, jest bardzo ładny. :)

      Usuń
  2. uśmiech wyjściowy zwany uśmiechem numer 5 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy drugie zdjęcie to zupa szczawiowa? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka zielona? O.o pierwszy raz widzę, ja zazwyczaj robię krem...

      Usuń
    2. raczej brązowa - smażę najpierw cebulę.

      Usuń
  4. Wiem, że masz na takie rzeczy wywalone, ale ostatnio wypiękniałaś :)
    Na każdym kolejnym zdjęciu wyglądasz coraz lepiej!
    Zdecydowanie więcej uśmiechu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, to kwestia doboru zdjęć jedynie:)

      Usuń
  5. a mi tam wyjściowy się podoba :) I 1 zdjęcie też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dość, że wygląda wszystko pysznie, to jeszcze taki pyszny uśmiech.. :)
    ładna ta nowa w kwjoty..

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z komentarzem wyżej! Na ostatnich zdjęciach cudownie wyglądasz i cała się świecisz! Chyba to przez długo oczekiwaną wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uśmiech wyjściowy jest śliczny:) jak zresztą cała Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie tych wpisow bez slowa, jakbym na fotoblogu byla :( I nie wiem, co na zdjeciach...
    Pozdrawiam wiosennie, ja dzis bylam u fryzjera i mam podobny kolor z tym, ze ja tez mam blond pasemka :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i bez słowa, ale uśmiech jest za to! A to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no nareszcie usmiechnieta!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uśmiech jak uśmiech, ale jakie ty masz piękne oczy. Naprawdę są takie szaroniebieskie czy tak wyszło na zdjęciu? Uwielbiam taki kolor oczu (pewnie dlatego, że sama mam brązowe).
    Myślę nad pofarbowaniem włosów na taki kolor na wakacje. Ale chyba nie jestem taka odważna...
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jasnozielone oczy, ale na zdjęciach wychodzą różnie, czasem właśnie niebiesko. Często zwracają uwagę ludzi, gdy nie mam okularów, bywam nawet oskarżana o noszenie koloryzujących soczewek:)

      Nie bój się eksperymentów z włosami, ja tam zmieniam kolor ze 4 razy w roku:)

      Usuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...