środa, 13 marca 2013

konkurs, konkurs

Moi drodzy i moje drogie, oto pierwszy w historii tego bloga konkurs.

Miło mi nadmienić, że nie mamy sponsorów nagród, którzy czegokolwiek od nas wymagają, każą "polubiać" strony i robić głupoty. Konkurs jest całkowicie niezależny - fundatorką nagrody głównej, czyli książki Vegan with a Vengeance jest Agnieszka Z. z Glasgow ( jeszcze raz dziękuję za pomysł i pomoc!), czytelniczka bloga. Drugie i trzecie miejsce zapewniam ja.

Mam tę książkę, gotowałam z niej i zapewniam, że jest fajna i praktyczna, i warto z niej korzystać. Jak zresztą z każdej książki Isy.

ZASADY :

1. Zadaniem konkursowym jest ugotować jakąkolwiek potrawę, która przez cztery lata pojawiła się na blogu, sfotografować ją i przysłać mi zdjęcie oraz krótki opis :

a) kilka słów o sobie
b) i dlaczego wpadła wam w oko ta właśnie potrawa

2. Nie bójcie się eksperymentować, nie chodzi o to, żeby danie/zdjęcie idealnie przypominało moje!

3. Można przysłać kilka zgłoszeń, jeśli komuś się chce, i nie trzeba w tym celu udawać kilku osób i zakładać nowego maila;)

4. Wyślemy nagrody wszędzie, więc niech was nie powstrzymuje fakt, że mieszkacie poza Polską.

5. Jury składa się ze mnie i Rafała, a oceniać będziemy pomysł, wygląd potrawy ( no bo smaku nie ma jak) i osobowość;)

NAGRODY :

I miejsce - "Vegan with a vengeance" Isy Chandry Moskowitz

II miejsce - paczka z jedzeniem z wietnamskiego sklepu

III miejsce - paczka-niespodzianka


Termin nadsyłania zdjęć to 31 marca 2013. Wysyłamy na adres sunnylion@o2.pl.


7 komentarzy:

  1. jesteś pewna że można wysyłać wiele zgłoszeń? bo ja jestem zboczeńcem fotografującym jedzenie, który dużo gotuje z Twojego bloga
    sesesesese ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ciasta i słodkości? mam nadzieże że również, bo ja ciastozerna jestem :)

    magdaX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - wszystko, co kiedykolwiek było na blogu.

      Tylko w wersji wegańskiej oczywiście, czyli niech wasza inwencja twórcza nie sprawi, że dodacie do dania coś odzwierzęcego;)

      Usuń
  3. czad! weźmiemy udział na pewno :)

    M i P

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko z ojcem! czemu nie robiłam wcześniej zdjęć potrawom Twojego autorstwa?! ech, ale to nic, bo często się inspiruję twoimi przepisami, także możesz się spodziewać mnóstwa zdjęć z mojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...