piątek, 1 lutego 2013

bez słowa 2



11 komentarzy:

  1. Gazeta z drugiego zdjęcia <3 Akurat jest w tym numerze moja ukochana fotografka Voodca z którą mam przyjemność współpracować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja pierwszy raz widzę tę gazetę, muszę się rozejrzeć za jakimś numerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić wysyłkowo z ich strony, przejrzyj sobie darmowe pdfy czy Ci to odpowiada, bo ja się trochę zawiodłam. Fajnie, że jest pierwsza gazeta po polsku dla "niestandardowych" kobiet, ale ta niestandardowość zaczyna się w sumie i kończy na urodzie. Jest dużo zdjęć, pomysłów na stroje, dziary, piercingi, jedne w moim stylu, inne nie, i to jest ok - ale też dużo golizny, wszystkie modelki są szczupłe. Do czytania niezbyt wiele.

      Usuń
    2. To faktycznie niestandardowość dość standardowa jednak. Zobaczę pdfy, może się skuszę na jakiś numer na próbę, thnx za info.

      Usuń
  3. Co to jest to pomarańczowe na kanapce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa... ja mam coś podobnego z Węgier http://niftynoshing.blogspot.com/2009/11/hungarian-goulash-paste-paprikakrem.html W Polsce też można kupić w Auchan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czeskie jest dużo delikatniejsze od węgierskich past - coś między ajvarem a ljutenicą, ale bardziej w stronę sosów bułgarskich. I nie jest ostre.

      Usuń
  5. a jak w ogóle ta maślanka w porównaniu do "prawdziwej"? czuć soję tak jak np w jogurtach joya czy sojasun?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturalnej trochę tak,ale mi to nie przeszkadza. Za to truskawkowa nie do odróżnienia.
      I są w nich kultury bakterii:)

      Usuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...