wtorek, 4 grudnia 2012

bez słowa





8 komentarzy:

  1. Jakie kochane Hello Kitty :)
    Co jest w tym opakowaniu ?:P

    Baśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic:) Będę tam trzymać ciastka upieczone na święta.

      Usuń
  2. A ja jestem zainteresowana tą mamałygą w plastikowym pojemniku - coż to za pasta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta z pestek dyni, przepis był już na blogu. Jest prosta, podprażasz pestki na złoto na suchej patelni i mielisz z olejem i solą.

      Usuń
    2. A dziękuję bardzo, pestki z dyni są, więc jutro rano zrobię do tofucznicy :)

      Usuń
  3. Cześć, jakiś czas temu wspominałaś na blogu, że pracowałaś w cateringu (jak rozumiem, wegańskim albo wegetariańskim), mogłabyś napisać o tym coś więcej, co to była za kooperatywa i jak tam trafiłaś? Wiem, że pisałaś o tej pracy raczej krytycznie, ale szukam roboty "na już" i przypomniało mi się o tym. Jeśli nie chcesz pisać na blogu, możesz odpowiedzieć mi na maila: tydziencudow@gmail.com Z tym, że ja do tej pory nie gotowałam wegańsko na masową skalę, raczej na potrzeby swoje, rodziny i znajomych, ewentualnie okazjonalnie na imprezy wege, więc nie wiem, jaką mam szansę przetrwać w takiej pracy dłużej niż tydzień. Pzdr i z góry dzięki, jeśli zechcesz odpisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, to jest praca na czarno i mało płatna, nie jest się członkinią spółdzielni, tylko się pomaga wtedy, gdy jest zlecenie. Zarabiałam mało - ze 150zł/tydzień, a obowiązków jest sporo. Warunki skłoterskie, co akurat przy przygotowywaniu jedzenia bywa problemem.
      Jeśli chcesz, mogę ci podać numer do osób, które to prowadzą, ale wolałabym, żebyś nie powoływała się na mnie, bo rozstaliśmy się w niemiłej atmosferze.

      Usuń
  4. Bez okularów wyglądasz Świetnie !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...