niedziela, 1 lipca 2012

śniadanie na upał

Nie zabrałam do Warszawy kabla od aparatu, wiec nowe ciekawe zdjęcia z posiłków i wyjazdów czekają spokojnie na karcie na obejrzenie i ocenzurowanie. A tymczasem...


W Carreffourach pojawiły sie nowe smaki tofu Solid Foods, tego z pandą, pakowanego po 300g. Jest chili, czosnkowe i w sosie sojowym. Tu śniadaniowa bagietka z salami sojowym, właśnie z  tofu w sosie ( dobre, delikatne, niezbyt słone, bardzo ładnie się kroi),sambalem, oliwkami i ogórkiem małosolnym. Obok cud z Leclerca, czyli waniliowy deserek sojowy, wreszcie w normalnej cenie, czyli 3,99 za czteropak, a Alpro się chowa.


A tutaj jestem bardzo nieszczęśliwa na targu w Milanówku, upał mi nie służy, przy moim typie urody w taka pogodę mam wciąż migreny. Ale targ okazał się wart zajrzenia nań, kupiłam czereśnie, czerwone porzeczki i agrest. Zwróćcie uwagę na śmietnik w prawo za mną - leżą tam porzucone przez sprzedawców szalone ilości rzodkiewek, które zaraz po zrobieniu zdjęcia triumfalnie porwałam.

3 komentarze:

  1. Tylko że smakowe tofu jest w paczkach po 220 gram, jeśli dobrze kojarzę ;). Tylko naturalne jest po 300 gram :).
    Widzę, że mamy podobnie z upałami, nie znoszę takiej pogody... nawet mrożone shake'i nie pomagają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co narzekać na pogodę, wszak dla wegusów to jedyna okazja aby trochę witaminy D załapać, której i tak mamy niedobory wszyscy. A co do tofu, ja wybieram polsoję-droższą, ale z wapniem. Mimo wszystko te zastępniki nabiału to jednak warto z wapniem wybierać

    Pozdro, Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę? No to gnam do Carrefoura!

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...