czwartek, 10 maja 2012

A w maju...


1905 i Anomie w głośnikach. Na parapecie pachnie bukiecik konwalii. Kolejny szwedzki kryminał. Nauka do egzaminu i przysięgam, że to ostatni egzamin w moim życiu, uczę się tego, co mnie pasjonuje niby, ale już naprawdę język angielski powoduje we mnie wymiot mentalny.

 
Fake meatballs z sosem spaghetti na bazie kaszy gryczanej - pyszności!





Panierowane boczniaki z pesto z jakichś zielonych resztek




Biszkopt z kremem z budyniu czekoladowego, posypany wiórkami i mielonymi migdałami - zdjęcie w przekroju niezrobione, bo ciasto miało oszałamiające powodzenie...

9 komentarzy:

  1. po takim posiłku, każy edgazim powinien pójść gładko, an po nim czytanie - już tylko dla przyjemności, to jest to... powodzenia :) (1st & 2nd dish - again - cannot belive it's vegan!!!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo,a do jakiego egzamu sie przygotowujesz, CPE? Ja też sobie zawsze obiecuję, że to już ostatni raz, ale w życiu chyba ciągle człowiek się uczy i pracuje na jakieś certyfikaty i inne papierzyska
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie zdobyć oficjalne uprawnienia do nauczania:) Mam egzamin 14 czerwca, nie chcę mi się strasznie, bo po całym dniu pracy z angielskim mam jeszcze siadać do niego na kolejne godziny...

      Usuń
  3. powodzenia! yhhh szkoda, że bez przekroju deser ;) ale tym bardziej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi przypomnialaś mi o boczniakach;p mam w lodówce mniammmm!

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia, zarówno w nauce, jak i na egzaminie (koniecznie daj znać jak poszło!) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez musze spróbowac spaghetii z sosem z kaszą bo widzę ze wszyscy sobei to zachwalają! :D
    pozdawiam ciepło! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. A moglabys podac przepis na te meatbelas ?:) wygladaja oblednie i jeszcze na kaszce gryczanej - mojej ulubionej :D:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był kilka razy, ostatni raz w grudniu, o tu:

      http://icantbelieveitsvegan-veganstories.blogspot.com/2011/12/obiad-bardzo-zimowy-fake-meatballs-z.html

      Usuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...