wtorek, 10 stycznia 2012

prosty makaron



Prosty makaron

Szybkie danie, kiedy za oknem zimno, a my mamy garść makaronu i puszkę pomidorów oraz jedną samotną cebulę. U mnie makaron to Christmas Pasta, specjalny świąteczny rodzaj, który zapomniałam zabrać na święta i wykorzystać do zupy grzybowej, gdyż jestem sierotą i to się nie zmieni zapewne zbyt szybko.

Ale co się odwlecze, to nie uciecze - oto świąteczny makaron w styczniu.

200g makaronu
puszka pomidorów
3 łyżki przecieru
100g zielonych oliwek
oliwa
rozmaryn, bazylia, sól
1 drobno posiekana cebula
1 łyżeczka sambal oelek
czosnek

3 komentarze:

  1. Świetny ten makaron świąteczny +pomysł na obiad! Zdecydowanie kupuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota jest najlepsza :) cieplej mi się zrobiło, gdy spojrzałam na zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie, świąteczne pomysły i produkty zwykle ujawniają się grubo po Wigilii :P.
    A takie proste sosy pomidorowe bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...