piątek, 3 czerwca 2011

sklep internetowy Ekosmak

Pisałam na jesieni o wegańskim sklepie Ekosmak, który mieści się w Toruniu przy ul. Podmurnej.

Miło mi ogłosić, że powstał Ekosmak w wersji internetowej, więc strefa jego działania roszerzyła się. Oto informacja od mojego kolegi, który go prowadzi:

"Witajcie, z radością ogłaszamy, że właśnie ruszyła sprzedaż
internetowa sklepu ze zdrową żywnością Ekosmak z Torunia, pod adresem
www.sklep.ekosmak.eu . Zapraszamy do odwiedzania witryny i posyłania
dalej
tej wiadomości swoim znajomym"

Acha, nie jestem w żaden sposób sponsorowana przez ten sklep, tak że nie obawiajcie się, żę polecam go z komercyjnych powodów - robię to zupełnie bezinteresownie:)

5 komentarzy:

  1. jak byłam w Toronto zwiedzać to odwiedziłam ten sklepik bo właśnie kiedyś przeczytałam o nim na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uważam, że istnieje tak mało ekologiczno-wegańskich sklepów (w porównaniu z tymi 'tradycyjnymi'), że my-weganie musimy sobie polecać jak najwięcej alternatywnych miejsc, żeby się rozwijać :).
    Tak więc dzięki za informację, przejrzę ofertę :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o miło :))zaraz obejrzę co jest dostępne ;
    sprawdzałam u mnie w ani sojowych parówek ani tofu - jednak mieszkam na zadu .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj w Toruniu kupiłam tofu naturalne w biedronce za 3,49zł, widziałam też parówki, więc potwierdzam, że są. Podobno docelowo mają być w całej Polsce.
    Za to pierwszy raz od dawna miałam ochotę na sojowe mleko czekoladowe, i oczywiście tego smaku akurat nie było...

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty sojowe w biedronce?! Czad! Do tej pory kupowałam tam wyłącznie mleko sojowe... Ciekawa jestem, czy są już dostępne w Warszawie...

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...