piątek, 22 kwietnia 2011

wiosenna niespodzianka

Niedawno czytaelniczka bloga, Marta z Kopenhagi, napisała do mnie maila z propozycją wysłania mi stamtąd wegańskich produktów, których brakuje w Polsce. Bardzo się ucieszyłam i wymieniłam kilka, ale pięciokilogramowa paczka, którą otrzymałam od Marty i Justyny, przeszła moje oczekiwania.



Po otwarciu paczki moim oczom ukazały się hinduskie przyprawy, kadzidła, ajurwedyjskie herbaty, śmietany sojowe do ubijania, przekąski, czekolady, mydełka, carobella, miso, tłuszcz kokosowy...jestem zaskoczona i wzruszona, że ktoś, kto nawet mnie nie zna, zadał sobie tyle trudu, by sprawić mi radość. Pożarłam właśnie białą czekoladę Sweet William - ile to już lat nie jadłam białej! - a reszta produktów czeka na wykorzystanie.

Dziękuję wam, dziewczyny i do zobaczenia w lipcu w Kopenhadze.

10 komentarzy:

  1. Można tylko zazdrościć takiej paki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę i czekam na coś z bitą soyatooną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych i wspanialych Swiat Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę i jestem pod wrażeniem :-) super przysmaki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezeli dobrze mysle to wiem, kto to i tez jestem co jakis czas zaskakiwana prezentami, ot takie dobry czlowiek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra karma na wiosnę :) super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci się trafiła niespodzianka :-) Super, super, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że na zdjęciu jest sojowa śmietana do ubijania, pycha. Na szczęście można ją kupić w Polsce np. w greenplanet lub w sklepie tast.

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...