poniedziałek, 14 lutego 2011

parę migawek z życia weganki

Wczoraj w moim mieście odbył się Marsz (Nie)Milczenia pod hasłem "Dość przemocy wobec zwierząt!". Ludzie dopisali jak na nasze lokalne warunki, było około sto osób, dużo rodzin, starszych ludzi z psami...Coś drgnęło, zaanagżowali się przeciętni ludzie, więc nie była to demonstracja typu "Paru oszołomów stoi z tranpsarentem i krzyczy, przechodnie patrzą", licznie pojawiła się prasa...z którą trochę pogadałam, robię to niechętnie, ale w słusznej sprawie warto.



Sobota to spacer nad Wisłą, cieszenie się z ciepłych promieni słońca.



Niedziela - bananowe brownie według "I love tofu" i obiad u znajomych.



W niedzielę pierwszy raz miałam na sobie trampki, pomimo że bylo zero, no, może pół stopnia wskazywał kuchenny termometr. Zaklinam wiosnę.

3 komentarze:

  1. Magda warto rozmawiać! nawet z prasą ;)
    zwł. jeśli ma się coś sensownego do powiedzenia!! :))
    k.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że tam byłaś :-) Ja byłam sercem a duszą w domu bo miałam wcześniej zaproszonych gości.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dwa dni temu założyłam trampki:)! Pozdrawiam :) fajnie u CIebie;))) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...