sobota, 26 lutego 2011

dwusetny post

Miałam napisać o wegańskich kosmetykach i środkach czystości, ale taki post muszę odłożyć na przyszłość - wymaga wielu zdjęć i eksplorowania netu, by potwierdzić informacje, a ja jestem ostatnio dość zajęta.
Z okazji dwusetnego wpisu zostawiam was więc z pysznymi rzeczami.



Soup au pistou czyli zupa warzywna z pesto - pomysł ściągnięty z bloga "Mad Tea Party", ale trochę inne warzywa, inny makaron i pesto własnej roboty, z pietruszki, orzeszków i słonecznika.



Corn Chowder czyli gęsta, amerykańska zupa z kukurydzą, marchewką, cieciorką i kaszą kukurydzianą, świetna na mrozy, które znów się niestety panoszą...



I cudo sobotnie, sernik czekoladowo-truskawkowy na słodko-słonym spodzie z kokosowych ciastek i masła orzechowego, z polewą z karmelu, bitą śmietaną sojową i mrożonymi truskawkami. You wouldn't believe it's vegan!

11 komentarzy:

  1. o matko to ciasto jest obłędne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Składniki ciasta przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A JAKI JEST PRZEPIS NA TO CIASTO? I WANT TO BELIEVE IT'S VEGAN :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 500g tofu
    sok z 1 cytryny
    budyń czekoladowy
    2 łyżki oleju
    pół szklanki mleka soj.
    pól szklanki cukru

    to masa serowa

    spód to pokruszone ciasteczka wiatraczki kokosowe san z 4 łyżkami margaryny i masło orzechowe pomieszane z 3 łyżkami cukru i 2 łyżkami oleju.
    Piec 60 minut.

    OdpowiedzUsuń
  5. W Bydgoszczy przy takiej temperaturze jeździmy rowerami. Ciasto smakowe :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak się robi tę zupę?

    OdpowiedzUsuń
  7. którą? skomplikowane dość są obie, dlatego nie zamieściłam przepisów. ale chętnie dodam

    OdpowiedzUsuń
  8. a ten corn chowder to nie jest przypadkiem zważony? tak wygląda (może to kwestia zdjęcia)
    jaki jest na to przepis? chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest, to kasza kukurydziana daje taki efekt wizualny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis na amerykańską zupę z kukurydzą poproszę

    OdpowiedzUsuń
  11. http://allrecipes.com//Recipe/creamy-vegan-corn-chowder/Detail.aspx

    tu znalazłam ci wegański, ale ja z niego akurat nie do końca korzystałam, weganizowałam "zwykły" przepis z bloga The Pioneer Woman.

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...