poniedziałek, 30 listopada 2009

serek z nerkowców, bułki i Cykloza

Dziś pora na serek z nerkowców, przepis na który już dawno ściągnęłam z bloga "Śmierć kanapkom", ale zrealizowałam go dopiero teraz.

10 dag nerkowców niesolonych
1/2 cebuli
1 ząb czosnku
garść pokrojonej natki pietruszki
1/2 szklanki wody
sol i pieprz

Wszystko zmiksować i wstawić do lodówki, by zgęstniało. Jeść z bułkami własnej roboty, oliwkami i pomidorami.

Bułki oliwkowe były swego czasu prezentowane na blogu co i rusz, więc nie będę was nimi zanudzać. Są pyszne - chrupiące, pachnące ziołami i łatwe do zrobienia.


Weekend spędziłam w Warszawie. Odwiedziłam tam wegańską kawiarnię Cykloza przy ul. Hożej 62.
Jadłam sernik z tofu i piłam najsmaczniejsze na świecie cappuccino na mleku sojowym, ze świetną pianą. Specjalnie dla was zrobiłam zdjęcie.

6 komentarzy:

  1. Ja po 5 dniach pod rząd picia sojowego cappucino w kawiarni stwierdzam, że mam lekko dosyć:) ale sernika bym zjadła. ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takie cappucino piję codziennie. W domu :) Niestety w mojej okolicy takiego miejsca nie ma. A szkoda, bo im więcej miejsc, w których można zjeść i wypić "coś bezpiecznego", tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. I cappuccino i sernik po 6 zł. Bardzo przyjazne ceny jak na centrum Warszawy.
    Była nawet zupa kalafiorowa za 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. nerkowce to moje ukochane orzechy
    mogę je jeśc codziennie w absolutnie nieprzyzwoitych ilościach (:
    takie serek musi byc pyszny

    OdpowiedzUsuń
  5. I co isadora, mleko ci się spienia? jakie? mi nigdy nie wyszło z sojowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cykloza to bardzo fajne miejsce - warte odwiedzenia zawsze :)

    Ale już latte jest w takiej samej filiżance/kubku - trochę za małe - 8 zł to mniej więcej średna cena na małe latte (ok od 8 zaczyna się średnia cena ;)

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...