czwartek, 17 września 2009

zupa groszkowa

Nie było mnie tu sto lat, bo komputer zachowywał się nieodpowiednio i demonstrował swoją niesubordynację. Straciłam całe archiwum zdjęć i mam tylko kilka w aparacie. Dziś zamieszczam jedno z nich - zupę groszkową i grzanki z kiszoną kapustą.


ZUPA GROSZKOWA

Podgotowałam kilka pokrojonych ziemniaków, cebulę, marchewkę i puszkę groszku ( lepszy byłby mrożony lub świeży, ale nie było). Zmiksowałam to wszystko moim nowym blenderem-żyrafą (Ha, jest piękny, musiałam się pochwalić), pogotowałam jeszcze chwilę z solą i pieprzem.

GRZANKI Z KAPUSTĄ

Bułki przekroiłam na połowy, polałam oliwą. Na każdej ułożyłam odrobinę kiszonej kapusty, plaster pomidora i posypałam przyprawami. Zapiekłam na chrupko w piekarniku ( 5-6 minut).

10 komentarzy:

  1. Wow! Zupę znam i robię ale grzanki z kiszoną kapustą to dla mnie novum:)Apetyczne novum:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam koleżanke wegetarianke, dużo ciekawych przepisow które na pewno urozmaica mój jadłospis, ja ostatanio opuściłam sie w prowadzeniu mojego bloga, Pozdrawiam futerkowakuchnia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. grzanki z kiszona kapustą! wow tego nie jadłam!
    Do zupy groszkowej robię zawsze grzanki w kosteczkę, takie proste :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupka pyszna i szybka a grzanki pomysłowe !

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, wróciłam, ale dziś znów wyjeżdżam - na Rozbrat z jedzeniem na sprzedaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. paczki naprawde wyszly mega dobre. a lukier co prawda slodki obrzydliwie, ale mam zajawke na takie dekorowanie cukierkowe ciastek, paczkow, muffinek.

    bede dzis na Rozbracie, wiec postaram sie Ciebie poszukac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. już mnie nie ma, byłam tylko w piątek, całe żarcie właściwie poszło...ale będą jeszcze moje koleżanki z distrem koszulkowym i różnymi gadżetami.
    Żałuję, bo bardzo chciałam pobyć na Rozbracie dłużej, ale musiałam wracać o świcie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze nowego miksera :) ja mam jakiegoś niemiksującego robota kuchennego, milion części do umycia a tak tylko wrrrr i już wszystko zmiskowane, mało zmywania i w ogóle fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...