sobota, 2 maja 2009

cudowna pizza pełna wszystkiego


Ciasto na pizzę według prezentowanego tu już kiedyś na blogu przepisu- ale podwoiłam składniki, wyszła pizza wielka na całą sporą blachę, i dwie głodne osoby nie dały jej rady za jednym posiedzeniem ( ale te same głodne osoby po powrocie z treningu zeżarły resztki pizzy i frytki z 2,5 kg ziemniaków, więc da się).

Na ciasto położyłam :
-sos pomidorowy
-suszoną bazylię i oregano
-mnóstwo zielonych oliwek
-cukinię w plastrach
-1/2 puszki czerwonej fasoli
-1/2 miąższu awokado
-posypałam serem wegańskim, który średnio się topi, ale jest smaczny

A jutro kroi się grill w parku - moje menu piknikowe obejmuje marynowane bakłażany, banany nadziewane czekoladą, grillowany czosnek na pieczonym chlebie, ciasteczka czekoladowe ( nie z grilla rzecz jasna, muszę upiec je wcześniej) i piwo bezalkoholowe.

2 komentarze:

  1. Pizza wegańska jest świetna. Chociaż nie jestem weganem (na razie wegetarianinem), ale się do niej całkowicie przekonałem. Wczoraj miałem na obiad. Farsz był standardowy, plus trochę kiełków.

    michu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w piatek grillowalam anasa! swiezegow s ensie - hicior grilla ;)
    marynowane tofu, cukinie, papryke i szparagi ale ananas to jest to!

    OdpowiedzUsuń

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...