sobota, 28 marca 2009

placki z fasoli


Pyszne przedwczorajsze placki fasolowe z sałatką.

A zrobiłam je tak :
puszkę czerwonej fasoli osączyłam, posiekałam i podsmażyłam na oleju jedną dużą cebulę. Zmieszałam wszystko z mąką, 1/2 szklanki mleka sojowego i przyprawami ( pieprz, zioła włoskie, sól, ostra papryka). Usmażyłam na oleju.

Do tego sałatka - ogórek kiszony i ogórek zwykły zielony, pomidor, rzodkiewka, cebulka dymka, trochę oleju, sól morska.
Placki jedliśmy z koncentratem pomidorowym prosto ze słoika.

1 komentarz:

Kochane i kochani, bardzo proszę o podpisywanie się imieniem lub ksywą pod komentarzami. Jest ich sporo, i czułabym się lepiej wiedząc, kto pisze oraz czy kolejny/a "anonimowy" to wciąż ta sama osoba, czy może już inna. Dziękuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...